טיול לשבת בירושלים

מחפשים טיול שכולל אטרקציות מהנות וכיפיות? אתם חייבים לנסות טיול לשבת בירושלים. בירושלים תמצאו הרבה אטרקציות מהנות וכיפיות שלא תמצאו במקום אחר, אחת מהם היא סגווי בירושלים. עם סגווי בירושלים תוכלו לחוות חוויה שלא חוויתם עם המשפחה, בת זוג או אפילו עם החברים. אל תוותרו על חוויה מטריפה ומעוררת חושים שהיא הסגווי, עם סגווי בירושלים תוכלו לקבל חוויה מדהימה ולראות מקומות היסטוריים ועתיקים דרך הסגווי.

מהו הסגווי?

הסגווי הוא רכב דו גלגלי אשר פועל על חשמל, ניתן לנוע איתו בדומה לקולנועית, רק שעל סגווי עומדים ולא יושבים. הסגווי לקוח את הגוף או קדימה או אחורה בהתאם לתנועה בה אנו מעוניינים. מדובר על רכב בטיחותי מאוד, כך שהסיכויים ליפול או להיפצע ממנו נמוכים עד מאוד. עם סגווי ניתן לטייל ברחבי ירושלים ולראות נופים ומנקודת תצפית מדהימה להשקיף על כל ירושלים. החוויה מתאימה לכל המשפחה כן לחברים או אפילו קבוצות גדולות של תיירים או תלמידים שרוצים לחוות חוויה שונה ואחרת על רכב דו גלגלי.

למה כדאי לכם טיול עם סגווי בירושלים ביום שבת?


עם סגווי ירושלים תוכלו לטייל ברחבי ירושלים העתיקה ולראות לא מעט מקומות עתיקים והיסטוריים בין אם זה בקבוצה או עם המשפחה כחוויה משותפת של כמה אנשים יחדיו. עם סגווי ירושלים ובלווי מדריך תוכלו לראות נופים משגעים ולסיור במקומות שונים שיש רק בירושלים כמו: ארמון הנציב, טיילת ארמון הנציב שם תוכלו לעשות סיור פנורמי וכן לצפות 180 מעלות על כל העיר, כמו כן תוכלו לסייר אף בחומות העיר העתיקה ועוד מקומות עתיקים יפים שתחשפו אליהם דרך הסיור עם סגווי ירושלים.

מה מיוחד כל כך בירושלים לעומת מקומות אחרים?


בירושלים יש אווירה אחרת שלא תמצאו במקום אחר. אווירת הקדושה, המקומות העתיקים וההיסטוריים שמלמדים לא מעט, עושים את ירושלים לעיר שכיף להיות בה ולטייל במקומות השונים בה. מעבר לכך, בירושלים יש את הריחות והטעמים שלא תמצאו במקומות אחרים. אך לא רק הטעמים, הריחות והמקומות ההיסטוריים עושים את ירושלים למקום כדאי עד מאוד, גם האטרקציות השונות שבהם סגווי עושה את שבת לחוויה מטריפת חושים לכל המשפחה. מדובר על חוויה מהנה וייחודית שמצאו רק בירושלים, בלווי מדריך וקבוצת אנשים תוכלו לראות את הנופים המקסימים של ירושלים ואף לתצפת על כל העיר.

תגובות